One1, הנציגה של Pivotal בארץ, כינסה עשרות מלקוחותיה למפגש בנושא החידושים האחרונים בגרסת Pivotal CRM 6, שהושקה בישראל.
במהלך יום העיון הוצגה המערכת בגרסתה החדשה והוצגו יתרונותיה על פני מערכות CRM מתחרות: אינטגרציה מלאה עם תשתיות Microsoft, יכולת התאמה קלה והמהירה של מסכים ותהליכי עבודה, עושר פונקציונאלי של חבילת הבסיס, קישוריות מלאה ל- Outlook ולתוכנות Office,כמו כן הוצגו מודולים חדשים שהושקו לאחרונה, ביניהם מודול ה- eMarketing ומנגנון ה- Workflow החדש.
כחלק מהרחבה והעשרת חבילת הבסיס, הושק מודול ה- eMarketing המאפשר לנהל קמפיינים שיווקיים, החל מפילוח השוק הרלוונטי, דרך בניית תבנית הקמפיין עד לשליחתו. מודול זה מאפשר למנהל השיווק לבחון בכל רגע נתון מי מבין לקוחותיו פתח את הקמפיין, גלש לקישורים בקמפיין ועוד.
בנוסף הוצג מנגנון ה- Worflow החדש המאפשר למשתמשי העל במערכת לבנות באמצעות אשף מתקדם וללא כתיבת קוד, תהליכים אוטומטיים המאפשרים מיכון תהליכים, ניהול תהליכי אישורים במערכת וכן מעקב בכל שלבי התהליך.
בנוסף לכל אלה, הוצגו יכולות הפיתוח והתאמת הטפסים במערכת באמצעות הכלים הסטנדרטיים של Pivotal CRM.
בהמשך הוצג סיפור לקוח של חברת מדגל, חברה המייצרת ברזים בטכנולוגיות עיבוד ממוחשבות, אשר עלתה לאוויר לאחרונה עם גרסת Pivotal CRM החדשה. הפרויקט במדגל בוצע בלוחות זמנים קצרים למדיי, המערכת מנהלת את מערך קריאות השירות והסכמי האחריות של הלקוחות ומאפשרת לטכנאים ולנציגי השירות לטפל במאות פניות המגיעות למרכז השירות מידיי יום.
במהלך יום העיון הוצגה המערכת בגרסתה החדשה והוצגו יתרונותיה על פני מערכות CRM מתחרות: אינטגרציה מלאה עם תשתיות Microsoft, יכולת התאמה קלה והמהירה של מסכים ותהליכי עבודה, עושר פונקציונאלי של חבילת הבסיס, קישוריות מלאה ל- Outlook ולתוכנות Office,כמו כן הוצגו מודולים חדשים שהושקו לאחרונה, ביניהם מודול ה- eMarketing ומנגנון ה- Workflow החדש.
כחלק מהרחבה והעשרת חבילת הבסיס, הושק מודול ה- eMarketing המאפשר לנהל קמפיינים שיווקיים, החל מפילוח השוק הרלוונטי, דרך בניית תבנית הקמפיין עד לשליחתו. מודול זה מאפשר למנהל השיווק לבחון בכל רגע נתון מי מבין לקוחותיו פתח את הקמפיין, גלש לקישורים בקמפיין ועוד.
בנוסף הוצג מנגנון ה- Worflow החדש המאפשר למשתמשי העל במערכת לבנות באמצעות אשף מתקדם וללא כתיבת קוד, תהליכים אוטומטיים המאפשרים מיכון תהליכים, ניהול תהליכי אישורים במערכת וכן מעקב בכל שלבי התהליך.
בנוסף לכל אלה, הוצגו יכולות הפיתוח והתאמת הטפסים במערכת באמצעות הכלים הסטנדרטיים של Pivotal CRM.
בהמשך הוצג סיפור לקוח של חברת מדגל, חברה המייצרת ברזים בטכנולוגיות עיבוד ממוחשבות, אשר עלתה לאוויר לאחרונה עם גרסת Pivotal CRM החדשה. הפרויקט במדגל בוצע בלוחות זמנים קצרים למדיי, המערכת מנהלת את מערך קריאות השירות והסכמי האחריות של הלקוחות ומאפשרת לטכנאים ולנציגי השירות לטפל במאות פניות המגיעות למרכז השירות מידיי יום.